BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ 

  • Przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych

KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób

„BRAMA” BEZPIECZEŃSTWA

• Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie goście hotelowi, pracownicy
i dostawcy.

• Podczas meldunku i na życzenie klienta może zostać wykonany pomiar temperatury (bezdotykowo) przez pracownika recepcji, który zna procedury postępowania w przypadku pogorszenia zdrowia lub przy widocznych objawach zakażenia koronawirusem mają obowiązek kontrolować gości w jednorazowych rękawiczkach oraz w masce ochronnej/ przyłbicy. 

• Goście, dostawcy i pracownicy mają możliwość i obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.

• W Hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa
i są gośćmi hotelu. 

• Przygotowaliśmy instrukcje BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE – tym samym informujemy jak należy postępować w sytuacji podwyższonego ryzyka. 

KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE

• W hotelu wdrażamy system dezynfekcji powierzchni wspólnych, co zapewni ozonator powietrza: ozonowanie pokoju na życzenie gościa.

• Wdrażamy system dezynfekcji ciepłej wody użytkowej za pomocą jonów srebra
i miedzi.

  • Regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach
    i klimatyzatorach.
  • Regularnie dezynfekujemy terminal płatniczy i klucze do pokoi. 

• Zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą.

• Zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku.

BEZPIECZNA OBSŁUGA GATSRONOMICZNA

• Zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów.

• Proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do pokoju hotelowego w formie  room service.

  • Rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi.

• Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie
z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

  • Kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach.

• Kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne oraz jednorazowe rękawiczki

  • Codziennie wentylujemy restauracje przez co najmniej 1 godzinę.

• Przekąski serwowane są w jednorazowych opakowaniach

oferta przekąsek i napoi ciepłych kawa/herbata może być realizowana w oparciu o naczynia jednorazowe.

  • Obiekt wyposażony jest w przestronny taras na świeżym powietrzu, do dyspozycji gości.

 PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

• Regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne.

• Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.

• Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz ozonowane, a sprzęt – taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane.

• Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach
z zachowaniem 2 metrów odległości.

SPA 

• Przed wejściem do strefy SPA znajdują się medyczne środki do dezynfekcji.

• Pracownicy SPA obsługują Gości w przyłbicach i rękawiczkach oraz w jednorazowych fartuchach.

• Jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu.

• Klamki w drzwiach do gabinetów są każdorazowo dezynfekowane.

• Pokoje zabiegowe są ozonowane lub odkażane lampą UV-C po każdym zabiegu.

• Gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu.

• W saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku.

  • Sauny są ozonowane w przerwach nocnych.
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

• Zakupiliśmy nowoczesny sprzęt do rozpylania środków dezynfekujących
w przestrzeniach ogólnych i nie rzadziej niż co godzinę dezynfekujemy wszystkie przestrzenie.  

• W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.

  • Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach.
  • W windzie mogą jechać w jednym momencie wyłącznie osoby z jednego pokoju. 
  • Rowery hotelowe i leżaki udostępniane gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.

• Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.

• Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.

  • W hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo.

KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z gości czuł się bezpiecznie.

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 781 542 227 lub mailowo pod adresem: guest.relations@cristalpark.pl

Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl 

w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.

Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel
i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj
z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/